Back to top

anàlisi d'establiments - Diccionaris cartogràfics

Presentació
anàlisi d'establiments anàlisi d'establiments

  • ca  anàlisi d'establiments, n f
  • es  análisis de establecimientos
  • en  store market analysis

Sistemes d'informació geogràfica > Ciències de la informació geogràfica > Geomàtica > Geomàrqueting

Definició
Anàlisi d'àrees de mercat centrada en l'anàlisi de les dades dels establiments.

Nota

  • 1. L'anàlisi d'establiments s'oposa a l'anàlisi de clients.

    2. És un exemple d'anàlisi d'establiments l'anàlisi de corones llindar o l'anàlisi d'àrees d'igual competència.
  • La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

    NUNES, Joan. Diccionari terminològic de sistemes d'informació geogràfica. Barcelona: Institut Cartogràfic de Catalunya: Enciclopèdia Catalana, 2012. 551 p. (Diccionaris Terminològics)
    ISBN 978-84-393-8863-0; 978-84-412-2188-8