anàlisi d'establiments
anàlisi d'establiments
- ca anàlisi d'establiments, n f
- es análisis de establecimientos
- en store market analysis
Sistemes d'informació geogràfica > Ciències de la informació geogràfica > Geomàtica > Geomàrqueting
Definició
Anàlisi d'àrees de mercat centrada en l'anàlisi de les dades dels establiments.
Nota
-
1. L'anàlisi d'establiments s'oposa a l'anàlisi de clients.
2. És un exemple d'anàlisi d'establiments l'anàlisi de corones llindar o l'anàlisi d'àrees d'igual competència. -
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
NUNES, Joan. Diccionari terminològic de sistemes d'informació geogràfica. Barcelona: Institut Cartogràfic de Catalunya: Enciclopèdia Catalana, 2012. 551 p. (Diccionaris Terminològics)
ISBN 978-84-393-8863-0; 978-84-412-2188-8